Labi1995 PRP 4 life <3
|
|
|
|
Jag hade talat med Sean f?rut och har interagerat med honom ett antal g?nger via e-post, men det var f?rsta g?ngen jag faktiskt hade kontakt med skosdesignteamet Nike Air Span 2 Herren fr?n f?retaget. Syftet med samtalet var Nike Air Max 90 Damskie att Saucony skulle ha en chans att f?rklara lite om sina planer p? att minska 3 av deras flaggskeppskor fr?n en 12mm h?l-framfoot ned till 8mm (Triumph 9, Guide 5 och Hurricane 14). var imponerad av hur ?ppna folket fr?n Saucony var, och de svarade p? varje fr?ga vi kastade p? dem. Jag fr?gade om de kunde ge mig lite historia om ursprunget f?r 12mm h?l-framkantsdifferentialen, och om Nike Air Max 90 Mujer de visste n?r och varf?r det numret avgjordes som standard av industrin. Svaret var att de verkligen hade tittat p? det, men kunde inte hitta ett svar. De antyder att p? 80-talet hade n?gra av sina skor ?nnu en h?gre hiss, men det verkar som att mycket av resonemanget bakom designstandarden var helt enkelt f?r att det ?r s? det har gjorts s? l?nge som n?gon av dem kunde komma ih?g - med andra ord en historisk www.artealjabiri.de norm utan n?gon verklig vetenskaplig grund (och de kom ?verens om bristen p? god vetenskap som st?der den). S?rskilt intresse f?r ?mnet h?llyftar i l?parskor ?r det faktum att Saucony-folket avsl?jade f?r oss att De har f?r avsikt att helt och h?llet ?verge 12mm lyftmodellen. Om allt g?r enligt planen som beskrivs, kommer alla sina traditionella 12mm lyftskor att migreras ner till 8mm (inte bara de tre som n?mns ovan). De Nike Air Max 95 Damen indikerade att vetenskapen och deras in-house testning st?der flytten, och feedback fr?n deras testare har visat att m?nniskor ?verv?ldigande har f?redragit en l?gre droppsko. De informerade oss ocks? om att Kinvara nu ?r deras nummer tv? b?sts?ljande sko efter Saucony Ride - de har massor av konsumentdata sedan Kinvara kom ut innan de flesta andra f?retag b?rjade l?gga ut droppskor och d?rmed ber?ttar deras erfarenhet att de Det h?r ?r r?tt val vid r?tt tidpunkt. Vi t?ckte mycket mer mark i v?r konversation, men f?r mig var det de st?rsta nyheterna. Om de f?ljer igenom, kommer Saucony vara den f?rsta av de stora l?pande skorstillverkarna att helt ?verge vad som f?rr?n nyligen varit n?stan en branschstandard mellans?lsskillnad till f?rm?n f?r n?got mindre. Jag ger dem mycket kredit f?r att ha modet att g?ra ?ndringar i deras Adidas Ultra Boost Herren traditionella linje. Det ?r ett dj?rvt drag i den nuvarande marknaden och det kommer bli intressant att se hur det mottas. Jag l?ste n?gonstans att Saucony tog in en massa testare och de verkade ?verg?ng till 8mm bra, men 4mm gav m?nga av dem l?gre ben ?mhet. Jag trodde det var p? den h?r bloggen, men kanske inte, eftersom jag inte kan hitta den. Hur som helst erbjuder Saucony redan flera 4mm droppskor (Kinvara, Mirage, Cortana) och en noll droppsko (Hattori), och det finns flera andra 0-4mm droppskor p? marknaden fr?n andra f?retag, s? 8mm kommer att till?ta en viss variation f?r olika m?nniskor med olika behov. Precis som inte alla vill ha en 12mm droppe, vill inte alla alla ha en 4mm eller 0mm droppe heller. 8mm fyller en relativt outnyttjad nisch p? marknaden, eftersom den f?r n?rvarande bara ?r uppbyggd av l?ttviktiga Nike Air Max 2017 Mujer tr?nare och racingplaner. Jag tvivlar www.matthieugranier.fr p? att de flesta kommer att m?rka. Vissa som g?r vill f?r?ndringen, och de som inte har tillr?ckligt med andra 12mm drop skor att v?lja mellan. Jag tror ocks? att Saucony h?mtar m?nga m?nniskor som vill g? till en l?gre droppe men inte vill ?verge de funktioner som erbjuds dem av en traditionell tr?nare. Det ?r f?rmodligen ett bra drag p? sin sida och g?r att Saucony kan f?rbli i framkant av de mer reducerade skorna (?tminstone bland de stora f?retagen), men bara tiden kommer att ber?tta. Jag tycker att det h?r ?r en mycket smart strategi p? Sauconyons del. F?rst av, av dina stora skovarum?rken har ingen verkligen f?rs?kt att ?ga l?gt utrymme. Alla, spara Nike, dabblar i rymden men ingen ?ger det. Saucony flyttar f?r att ?ga rymden. Ur aff?rssynpunkt ?r det mycket vettigt att fokusera p? en Nike Air Max 90 Dames kategori d?r Nike, marknadsledande, ?r zebyswiedzial.pl svag. Fler m?nniskor k?r ?n n?gonsin tidigare. Marathons deltagande har aldrig varit h?gre. Saucony positionerar sig f?r att ha ett unikt v?rdef?rslag bland dussintals l?parskor p? v?ggen hos din lokala ?terf?rs?ljare f?r alla nya l?pare som kommer in vill veta vad som ?r skillnaden mellan alla dessa skor. Bortsett fr?n den nedre droppen, b?r detta ?vers?ttas till l?ttare skor eftersom mindre material g?r in i tillverkningen. P? den noten kommer mindre material - jag antar att ?verdelarna ocks? kommer att flytta mer mot den minsta ?nden av spektret ocks? - kommer att minska tillverkningskostnaderna och d?rmed h?ja Sauksons marginal. |
|