top

nok til at give en god og j

Post new topic Reply to topic Paradise Roleplay Forum Index | Discussion topics    Page 1 of 1

16-11-2018 06:34:47 PostPost subject: nok til at give en god og j
Labi1995
PRP 4 life <3


Joined: 31 Oct 2018
Posts: 417

Reply with quote

Tv?rtimod er Pure Drift en n?sten perfekt model med hensyn til anatomisk design. Den buede forreste del af skoen passer perfekt til mig og giver den naturlige bev?gelse. Intet problem her med lacing-systemet, og skoen inkluderer ogs? Navband set p? andre PureProject sko, der skal hj?lpe skoene til at "passe til alle f?dder." Ingen ?gte bue st?tte i Drift heller, men der er en slags en fast punkt under buen, der er langt mindre irriterende end den ?vre kontur, der findes i Pure Connect. H?lkoppen er buet og forst?rket, men giver ikke s? meget st?tte som Levitas h?lkage. N?r du Adidas Superstar Mens st?r stille eller g?r, forbliver komfort og pasform det samme med eller uden inders?len. Som perfekt som alt dette kan synes, er der dog et muligt problem med en t?vefjeder, Nike Air Vapormax Femmesom i f?rste omgang fandt en oddity for en minimalistisk, nul-drop sko. Efter min mening er alle tre af disse sko skr?ddersyet til vejk?rsel kun eller muligvis til meget t?rre og flade stier. Og jeg l?gger v?gt p? "t?r". Regnen er fjenden af ??disse tre sko p? grund af deres ?bne maskeoverdele - dine f?dder bliver v?de. En v?d vej er nok til at omdanne den rene drift til en swimmingpool til dine f?dder. Den rene drift er ikke en god nul-drop sko, mens det er en ganske interessant 4 mm drop sko. Det handler ikke om st?tte eller tr?st, som jeg f?ler det samme med eller uden inders?len. Det skyldes heller ikke de m?rkelige lyde (plastiske revner), der kunne h?res,Nike Air VaporMax Womens n?r de l?ber uden inders?len. Snarere skyldes det, at kontakten med jorden er meget h?rd under midtfoden uden inders?len, mens den er langt glattere med inders?len. N?r der Adidas ZX Flux Womenser ringe tilbagemelding fra jorden p? grund af tykkelsen og fastheden af ??s?len, mener jeg, at skoen i det mindste skal give en lille smule polstring, hvilket ikke er tilf?ldet for ren drift. Zero-drop speed work training (400/800 meter) var en uhyrlig oplevelse.
Med 4 mm inders?l er Pure Drift en bedre sko, skr?ddersyet til lange og lette l?ber. Jeg blev ikke irriteret s? meget ved t?en for?ret og f?lte mig komfortabel selv efter mere end 25 km. Jeg har h?rt, at nogle korrekturl?sere ikke kunne Adidas NMD Womens lide dual toe flex - jeg v?rdsatte det, det giver mere stabilitet under fremdrivningsfasen. Jeg m? indr?mme, at jeg virkelig ikke kunne lide Pure Connect, som jeg fandt Nike Air Max 90 Homme for smal, for stiv, og som jeg f?lte havde for meget bue st?tte. "4 mm" Pure Drift afhj?lper alle disse fejl og er en god, cool minimalistisk sko, men ikke det bedste valg til Adidas NMD Womens ydeevne (dvs. speedwork, racing). Jeg spekulerer stadig p?, hvorfor skoen f?les s? d?rlig, n?r du fjerner inders?len for at k?re den nul-dr?be. Forfodd?mpningen skal m?ske v?re lidt bl?dere. I mods?tning til driften er begge Mizuno Evo-sko enorme nul-dr?besko (undtagen med hensyn til sn?reproblemerne). Forsiden af ??begge sko er bl?d og fleksibel nok til at give en god og j?vn kontakt med jorden, hvilket g?r dem meget behagelige at bruge selv under lange l?b. De, der er vant til Wave cushioning-www.anbilazio.it teknologien, bliver ikke skuffede, begge sko deler en lille Wave-plade under forfoden, der filtrerer lidt af slagkrafterne og giver energi tilbage under fremdrivningsfasen. www.aromery.co.uk Det er alt for de delte funktioner, fordi disse sko er lige s? forskellige fra hinanden!
Back to top
View user's profile Send private message
 
Post new topic Reply to topic Paradise Roleplay Forum Index | Discussion topics
View previous topic
View next topic
Display posts from previous:   




You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!